ثبت نام دکتری پردیس ارس دانشگاه تهران
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام الکترونیکی متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی از طریق شیوه نامه اختصاصی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران برای سال تحصیلی جدید آغاز شد.

معاونت آموزشی این دانشگاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است : پیرو اطلاعیه شماره ۱ بدینوسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون اختصاصی دکتری تخصصی از طریق شیوه‌نامه اختصاصی در پردیس بین‌المللی ارس می‌رساند ؛ در صورت داشتن شرایط لازم ، می‌توانند از روز چهارشنبه ۱۵/‏۰۵/‏۱۳۹۹‬ ‬ لغایت جمعه ‬ مورخ ۰۶/۱۴/‏۱۳۹۹‬ جهت انجام ثبت نام الکترونیکی (رشته‌های مورد پذیرش) و کسب اطلاعات لازم به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران مراجعه کنند .

گفتنی است ؛ اطلاع رسانی به متقاضیان منحصراً از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس مذکور صورت می‌پذیرد و داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس بین المللی ارس  aras.ut.ac.ir مراجعه کنند . خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام ، اطلاعیه‌ها و راهنما‌های مربوطه را به دقت مطالعه کنند .

کلیه داوطلبان موظفند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام کرده و با در دست داشتن تاییدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس ذیربط مراجعه کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

 

منبع : ثبت نام دکتری پردیس ارس دانشگاه تهران





:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: